033746862

ניהול רשתות חברתיות

אמרתם רשתות חברתיות – אמרתם פייסבוק ואינסטגרם. ממש לפי הקלישאה, מי שלא שם לא קיים. אנחנו מנהלים דפים עסקיים באופן קריאייטיבי וממכר שתופס את העין לכל משתמש במדיה החברתית. החוכמה היא לדעת בדיוק באיזו שפה לפנות אל העוקבים של כל עמוד, ליצור איתם חיבור חזק ולשדרג בכמה רמות את התדמית של העסק מולם.
דברו איתנו עבודות

ניהול עמוד פייסבוק וניהול עמוד אינסטגרם – למרות שזה מפתה, אל תנסו את זה בבית

אחיין שלכם בן ה-13 מנהל לעצמו עמוד פייסבוק אז אתם חושבים שכל אחד יכול? חשבו שוב.
למה עמוד רציני חייב להיות מנוהל ע"י בעלי מקצוע? מה הערך המוסף שלנו בניהול קמפיינים ברשתות החברתיות? ואיזה מהלך ביצע מייסד פייסבוק כדי לגרום לכם להוציא יותר כסף? המשיכו לקרוא ותגלו.

פייסבוק ואינסטגרם הן בין הרשתות החברתיות החזקות ביותר בעולם.
הדפים העסקיים ברשתות אלו מהווים כלי שיווק משמעותיים ובולטים. למה? כי הם מהווים קרקע פורייה למיתוג נכון ויצירת נוכחות בולטת ברשת. ניהול רשתות חברתיות יקדם ויחשוף אתכם לקהלים חדשים פוטנציאליים ללא הגבלה של עוקבים. עם מיליארדים של משתמשים רשומים ופעילים בפייס ובאינסטה, אתם יכולים להיות בטוחים שהלקוחות שלכם נמצאים שם. ואיפה שהם נמצאים, שם גם אתם רוצים (וחייבים) להיות.

אתם בטח שואלים את עצמכם "למה שלא אעשה את זה בעצמי?".
תכל'ס, אתם יכולים לנסות. לא צריך להיות גאון גדול כדי לפתוח עמוד, להעלות תמונת פרופיל ולשלוח לינק למשפחה ולחברים שיפרגנו בלייק. במקרים מסוימים ייתכן שאפילו תצליחו לתחזק את העמוד בצורה סבירה.
אבל כאן מגיעה שאלת מיליון הדולר, האם "סביר" מספיק טוב עבור הפנים של העסק שלכם? האם בינוניות משתלבת איפשהו בתוך התוכנית השיווקית שלכם? כנראה שלא.
על מנת לבצע ניהול מדיה בצורה שתקדם אתכם בצורה רציפה לאורך זמן ותוכיח לגולשים שמולם עומד עסק רציני ומקצועי – אתם צריכים להיעזר בשירות של אנשי מקצוע. כאלה שמרכיבים תמהיל תוכן מדויק לפרסומים, מקדמים את הפוסטים בטירגוט חכם ומייצרים שיח עם הגולשים שגורם להם לרצות להיחשף לעוד ועוד.

זכרו, קיים הבדל עצום בין סתם עוד עמוד לבין עמוד מתוקתק שמשדרג את בית העסק להיכן שהוא צריך להגיע. מעבר לתחזוקה השוטפת של העמוד, קמפיינים ברשתות חברתיות אשר מנוהלים בידיים הנכונות מבססים את הקשר עם קהל היעד ומסייעים להגדיל אותו.

באיזו רשת חברתית הכי נכון עבורכם לתת בוסט?
כמובן שיש שירותים שיותר רלוונטיים לפרסום באמצעות קמפיינים בפייסבוק ושיש מוצרים שיותר מתאימים לפרסום באמצעות קמפיינים באינסטגרם, לכן צוות השיווק שלנו ינתח זאת בהתאמה אישית במיוחד עבור מה שאתם מציעים.

בימינו, החשיפה האורגנית קוצצה משמעותית ע"י מארק צוקרברג כדי לעודד בעלי עסקים להשתמש יותר בפרסום ממומן, זאת אומרת לגרום להם להכניס יותר כסף לקמפיינים שלהם. הכוח שלנו ב-IMS הוא שאנחנו יודעים לעשות זאת באופן יעיל ומשתלם. כל שקל שקמפיין מוציא הוא בעל מטרה וערך כדי שהשירות שאנחנו מציעים יהיה רווחי ללקוחות שלנו.

Let's Talk Let's Talk Let's Talk Let's Talk Let's Talk
חושבים שתצליחו לעשות את זה לבד?
אחלה. אם לא הסתדרתם תנו לצוות המקצועי שלנו לעזור לכם
בואו נכיר
icon_SocialMedia icon_SocialMedia
דברו איתנו