033746862

מיתוג ושיווק נדל״ן

לידים, לידים, לידים. אין כמו לבנות קמפיין שהוא מכונת לידים *איכותיים*! בין אם מדובר בפרויקט להשקעה או למגורים, יש לנו את הידע והיכולת להגיע בדיוק אל אותם רוכשים פוטנציאליים שמחפשים את הנכס הבא שלהם. אנחנו מפצחים את המסר הפרסומי שמביא לידים חמים אשר חותמים על חוזים וקונים דירות.
דברו איתנו בין לקוחותינו עבודות

יזמים שבוחרים לעבוד איתנו:

מעדיפים לדבר עכשיו?

    מברוק!

    היונה כבר בדרך אלינו עם ההודעה שלך,
    נשתמע בקרוב.

    שיווק פרויקט נדל"ן – כך עושים את זה נכון, יעיל ורווחי

    אנחנו מבינים קהלי יעד של נדל"ן, את הגורמים שמשפיעים על ההחלטות שלהם ואת הדרכים הטובות ביותר להתחבר אליהם כדי להניע אותם לפעולה. קצר ולעניין – אנחנו מתמחים בשיווק נדל"ן שיוצר תדמית חזקה ומביא לרכישת דירות.

    אם אתם רוצים לקבל לידים איכותיים, לייעל את הוצאות השיווק ולהפוך את פרויקט הנדל"ן שלכם לכזה ששמו הולך לפניו – הגעתם למקום הנכון.
    צוות מקצועי ומנוסה הכולל מנהלי קמפיינים, קופירייטרים, מעצבים ומפתחים ידאג להשלים את כל יעדי הפרויקט ואף להתעלות עליהם.

    הבנת פרויקט נדל"ן תתחיל בכתיבת בריף מסודר ומפורט שיהווה מעין תעודת זהות שתכלול מידע רלוונטי לפרסום.
    בשביל להוציא אותו לפועל באופן מיטבי יש לגבש אסטרטגיה, לבנות משפכים שיווקיים ולהגדיר קהלי יעד בהתאם לאופי ולמטרות הפרויקט.

    מעטפת השירותים שלנו כוללת כמובן גם מיתוג ועיצוב גרפי לפרויקט נדל"ן
    מחלקת העיצוב תיצור עבורכם שפה גרפית מושלמת שתבליט אתכם על פני המתחרים, תשדר ביטחון ותקרין אמינות. כל מאפייני הפרויקט יילקחו בחשבון: מהם הערכים שלו? החזון? החוזקות? מה מייחד אותו? מה הוא מציע שאחרים לא? מי הקהל? ועוד…
    לאחר גיבוש שפה גרפית ייחודית לפרויקט, יעוצבו עבורו חומרי מכירה כגון כרטיסי ביקור, ניירת משרדית, תכניות דירה, ספר פרויקט ועוד.

    בריף מדויק – יש, מיתוג בולט – יש, כעת נתקדם לשלב הבא.
    בעולם הדיגיטלי, אתר אינטרנט מקצועי הוא דלת כניסה שמגיעים דרכה לידים לנדל"ן. אנחנו נבנה ונעצב עבורכם דף נחיתה או מיניסייט ייעודי לנדל"ן. הוא יהיה ברור, קולע, מושך את העין, נראה מעולה גם בדסקטופ וגם במובייל והכי חשוב – מניע גולשים להשארת פרטים.

    "תגיעו לעניין, אני רוצה לידים!"
    על מנת לאסוף לידים לפרויקט נדל"ן ולהבטיח שהם יהיו איכותיים, נשתמש בתובנות שעולות תוך כדי הרצת הקמפיין ונבצע אופטימיזציה באופן קבוע. בדרך זו לא רק שאוספים פרטים של מתעניינים רבים, אלא גם מורידים עלויות פר ליד ולמעשה משתמשים בצורה הרבה יותר יעילה בתקציב הפרסום.

    ממש ברגעים אלה הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים באינטרנט אחר הנכס הבא שלהם. דברו איתנו ונדאג לקשר אותם אליכם!

    במטרה למקסם ROI ולהבין איזה מסר יהיה הכי משכנע ומניע לפעולה כלפי קהל היעד, עורכים A/B Testing. במסגרת תהליך ידוע זה, מריצים כמה פרסומים במקביל ובאמצעות סטטיסטיקות ואנליטיקה בודקים איזה מהם פועל באופן הרווחי ביותר עבור שיווק פרויקט הנדל"ן.

    Let's Talk Let's Talk Let's Talk Let's Talk Let's Talk
    חושבים שתצליחו לעשות את זה לבד?
    אחלה. אם לא הסתדרתם תנו לצוות המקצועי שלנו לעזור לכם
    בואו נכיר
    icon_SocialMedia icon_SocialMedia
    דברו איתנו