0723931026

קמפיינים דיגיטליים

לקמפיינים דיגיטליים יש מגוון מטרות: איסוף לידים, הגדלת חשיפה לחברה או למותג, יצירת מודעות למוצר או לשירות, הגדלת תנועת גולשים לאתר ועוד.
אנחנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיה הכוללת משפכים שיווקיים ממוקדי מטרה, צביעת קהלים בדיוק מירבי והכי חשוב – אופטימיזציה מתקדמת על בסיס יומי שמתורגמת ל-ROI רווחי.
דברו איתנו עבודות

קמפיין דיגיטלי בתקציבים גדולים - הדרך לרווחים גדולים

מכירים את האמרה "You must spend money to make money"?
אז נכון, במקרה של קמפיינים דיגיטליים אמנם לא חייבים להוציא ארגזים של כסף כדי לקבל תוצאות מעולות, אך ככל שתכוונו בגדול ותתנו לקמפיין אופציות להמריא באמצעות תקציב מכובד – כך יעלה משמעותית הסיכוי לקבל החזר גבוה יותר על ההשקעה שלכם.

קמפיין דיגיטלי מותאם מתייחס לתוכנית הכוללת מטרה, תקציב וכלים, במטרה לשווק ולפרסם עסק באינטרנט. הוא שירות שדורש המון מסירות ותשומת לב, כבר מהרגעים שהוא נבנה במוחנו, עד שהוא מוצג בפני הקהל ובכל זמן שהוא עדיין רץ. באופן כללי, קמפיינים דיגיטליים נחשבים הרבה יותר דינמיים בהשוואה לשיטות שיווק מסורתיות. היכולת לתכנן וליישם קמפיינים ממוקדים שכוללים מעקב מלא ואופטימיזציה תוך כדי תנועה, מאפשרת להגיע לתפוקה שפעם יכלו רק לחלום עליה.

ניהול קמפיין מצליח, בדומה לשאר שירותי השיווק באונליין, לרוב מצריך ניסיון של שנים בקרב סוגי הפלטפורמות ברשת. ולמה זה בעצם? מהסיבה שיש לבצע שילובים מחושבים בין כלל סוגי הקמפיינים על מנת להגיע, בסוף הדרך, למצב שבו ההשקעה שלכם מניבה רווח גבוה יותר מההוצאות (ROI – Return On Investment).

אנחנו עובדים עם המון סוגי לקוחות ויודעים לספק לכל אחד ואחת מהם באופן אישי את הגישה והיחס שמתאימים להם. לדוגמה, אם הלקוח אוהב להיות מעורב בקמפיין, נשמח לערוך איתו סיעור מוחות, להזין אחד את השני ברעיונות ולעדכן אותו בשוטף במהלך כל הדרך. לחילופין, אם הוא סופר-עסוק ומעדיף למסור את ההגה לידיים שלנו, הוא יכול להיות בטוח שנדע לפעול בצורה אוטונומית מלאה ולחסוך לו זמן יקר. פשוט להביא לו תוצאות ללא התעסקות מצידו.

בשביל להתחיל בהקמת קמפיין דיגיטלי אנחנו משתמשים בשלושה שלבים מרכזיים להנעת התהליך:

  1. קביעת קהל היעד למי אנחנו פונים? לצורך המחשה: פנייה לנערות מתבגרות תהיה שונה מפנייה לנשים בגיל 40. חשוב להקפיד על פילוח מדויק ככל האפשר ולא להסתפק בהגדרות רחבות. כך למשל נרצה לקבוע האם הפנייה בקמפיין היא לנערות מתבגרות המתגוררות באזור ספציפי בארץ, או במקרה של נשים בגיל 40 – האם הסטטוס המשפחתי שלהן רלוונטי לנו. אפיון קמפיין דיגיטלי בצורה מחושבת ונכונה יבטיח התקדמות איכותית של הפרסום.
  2. קביעת התקציב כדי להגדיר את הסכום שיעמוד לשימוש הקמפיין, ניקח בחשבון שלושה קריטריונים מרכזיים: כמה זמן הוא ירוץ, באיזו תדירות ובאילו ערוצי אינטרנט. כך נוכל לקבוע יעדים ולערוך שיפורים בהתאם תוך כדי תנועה. לדוגמה, האם הפרסום יהיה באוויר שבוע או חודש? 24 שעות ביממה או בשעות הערב בלבד? בפייסבוק ובגוגל במקביל או רק באינסטגרם?
  3. קביעת המסר מה אנחנו רוצים להגיד ללקוחות הפוטנציאליים? כדי להחליט, ניכנס לראש של קהל היעד ונפענח את הפנייה המדויקת ביותר שתניע אותו לפעולה של שימוש בשירות/במוצר שלכם. כמובן שהמסר יהיה אמיתי, יועבר במקוריות ויהיה כזה שהעסק עומד מאחוריו. דעו כי מסר הוא חלק מבניית תדמית ובנייה של תדמית תלך אתכם לטווח ארוך.

יצא לכם לגלוש באתר כלשהו, להיכנס לדף מוצר ואח"כ לראות מודעה של הפריט בפייסבוק? תהליך זה נקרא רימרקטינג (שיווק חוזר). באמצעותו ניתן "לרדוף" אחר משתמשים שצפו בפרסום שלנו ולהציג להם שוב את אותו מסר, או אפילו מסר חדש עם גישה יותר מכירתית שתתן להם דחיפה קטנה כדי שיבצעו המרה. לדוגמה, אם משתמש צפה בג'ינס באתר האי-קומרס שלנו ולא רכש אותו, נוכל לשדר אליו מודעה חוזרת שתציע לו 15% הנחה אם הוא ישלים את הרכישה.

Let's Talk Let's Talk Let's Talk Let's Talk Let's Talk
חושבים שתצליחו לעשות את זה לבד?
אחלה. אם לא הסתדרתם תנו לצוות המקצועי שלנו לעזור לכם
בואו נכיר
דברו איתנו